Laserowe usuwanie naczynek

CAPILASE to jeden z najlepszych na rynku laserów diodowych używanych do usuwania efektu tzw. pajączków. Zabieg zamykania naczynek laserem diodowym jest to najbardziej polecany zabieg, który gwarantuje trwałe i szybkie efekty. Dzięki Capilase zamykanie naczyń krwionośnych stanie się łatwym i szybkim zabiegiem. Efekty zamykania naczynek widoczne są od razu po zabiegu i możemy się nimi cieszyć na stałe. Laser Capilase umożliwia usuwanie rozszerzonych naczynek na twarzy, a także każdej innej części ciała.

Zabieg przy użyciu Capilase jest bezinwazyjny, nie narusza ciągłości skóry. Nie wymaga on stosowania igieł.

Urządzenie cechuje wysoka efektywność. Zabiegi są krótkie i nie wymagają specjalnego przygotowania. Zabieg nie pozostawia blizn i nie wymaga okresu rekonwalescencji.

Usuwanie tzw. „naczynek” za pomocą lasera polega na naświetleniu rozszerzonego naczynia promieniem świetlnym, powodując jego obkurczenie i zamknięcie. CAPILASE wykorzystuje najnowszą generację energii za pomocą światłowodu. Energia świetlna emitowana z lasera jest pochłaniana przez hemoglobinę, wskutek działania wysokiej temperatury ściany naczynia krwionośnego ulegają uszkodzeniu. Po pewnym czasie naczynie jest samoistnie usuwane z organizmu.

Po zabiegu powstaje strupek i delikatne złuszczanie się miejsc poddanych zabiegowi. Proces gojenia jest krótki, a zabieg nie pozostawia blizn.

Przez dobę po zabiegu nie należy miejsca zabiegu zwilżać wodą i stosować produktów drażniących. Należy pamiętać o ochronie przeciwsłonecznej w postaci filtrów ochronnych i stosowaniu preparatów łagodzących, przyspieszających gojenie.

Przeciwwskazania:
  • choroby skóry, takie jak bielactwo, łuszczyca, rybia łuska
  • infekcje wirusowe
  • opryszczka
  • leki przeciwzakrzepowe
  • choroby wątroby i nerek
  • choroby serca, rozrusznik serca
  • skłonność do powstawania bliznowców
  • żylaki
  • fotodermatozy, choroby pęcherzowe skóry
  • epilepsja
  • podrażnienie skóry, przerwanie ciągłości naskórka
  • świeże blizny
  • skłonności do powstawania przebarwień
  • świeża opalenizna
  • niewyrównana cukrzyca
  • stosowanie kremów z Wit. A, C
  • kuracja retinoidami
  • stosowanie leków lub specyfików światło uczulających
  • skóra świeżo po zastosowaniu peelingów
  • stosowanie sterydów
  • metalowe implanty w miejscu zabiegowym (w tym implanty zębowe)
  • zabiegi medycyny estetycznej – botox, wypełniacze, nici w obrębie miejsca zabiegowego
Częstość:

W zależności od zmiany, częstość ustalana indywidualnie (lub 2-3 zabiegi wykonywane po wygojeniu, średnio co 4-6 tygodnie).