Kriolipoliza

Zadaniem zabiegu kriolipolizy jest niszczenie komórek tłuszczowych bez uszkadzania sąsiednich tkanek. Poprzez ochłodzenie komórek tłuszczowych dochodzi do ich obumarcia i rozpadu. Do obszaru poddanego zabiegowi przyłożona zostaje specjalna głowica zasysająca tkanki. Zamrożone komórki są eliminowane i wydalane z organizmu, dzięki temu z tygodnia na tydzień po zabiegu grubość tkanki tłuszczowej maleje. Pierwsze rezultaty widać już po 3-6 tygodniach.

CRIOQUEEN SCADI to pierwsza kriolipoliza posiadająca system  podgrzewania wstępnego infrared. Ta innowacyjna metoda powoduje rozszerzenie naczyń krwionośnych, przyśpiesza metabolizm, a także zastępuje masaż ręczny i zmniejsza do minimum ryzyko powstania odmrożeń na skórze. Podgrzewanie wykonywane jest automatycznie przez kilka minut, przed rozpoczęciem zabiegu kriolipolizy.

CRIOQUEEN  wykorzystuje aż cztery technologie w jednej głowicy: kriostymulacja, podciśnienie, LED, infrared.

CRIOQUEEN posiada wyłącznik awaryjny trzymany przez klientkę – urządzenie może być rozłączone podczas odczucia jakiegokolwiek dyskomfortu.

Ten wyjątkowy sprzęt posiada nie tylko głowice na ciało ale również specjalną głowicę podbródkową.

Urządenie CRIOQUEEN SCADI nie tylko zmniejsza obwody miejsc poddanych zabiegowy, ale również zmniejsza widoczność cellulitu w obszarze zabiegowym głowic. Działa ono na przyczynę powstania cellulitu czyli przede wszystkim zaburzenia krążenia w tkance podskórnej.

Wskazania do zabiegu:
  • miejscowe nagromadzenie tkanki tłuszczowej,
  • brak czasu na zwiększenie aktywności ruchowej,
  • brak możliwości wykonania liposukcji.
Przeciwwskazania do zabiegu:
  • duże blizny w miejscu zabiegowym
  • świeże blizny (do 12m-cy)
  • choroby układu krążenia
  • choroby wątroby i nerek
  • stany zapalne
  • zmiany skórne w miejscu wykonywania zabiegu
  • leczenie przeciwzakrzepowe
  • infekcje
  • niewyrównana cukrzyca
  • metalowe implanty w obszarze poddanym zabiegowi
  • skłonność do powstawania rozstępów