Depilacja laserowa

Depilacja laserowa Medilase Pro

Technologia laserowej depilacji diodowej opiera się na selektywnej fototermolizie. Światło laserowe przenika przez powierzchnię skóry i dociera do mieszków włosowych, tam światło zostaje zaabsorbowane i przekształcone w ciepło w efekcie czego dochodzi do uszkodzenia komórek odpowiadających za wzrost włosa, a pozostałe struktury pozostają nienaruszone. Lasery diodowe są najbardziej skuteczne w usuwaniu owłosienia w przypadku wszystkich rodzajów skóry i włosów.

Medilase Pro to najnowszy laser diodowy o trzech długościach fali. Dzięki zastosowaniu różnych długości fali posiada on o wiele szersze spektrum zabiegowe. Zabiegi wykonywane przy użyciu lasera diodowego Medilase Pro są bardzo komfortowe, szybkie i bezbolesne. Nowoczesny system chłodzenia głowicy sprawia, że miejsca poddane zabiegowi są szybko i skutecznie schładzane do optymalnej temperatury po każdym skierowaniu wiązki energii lasera.

Medilase Pro należy do najmocniejszych laserów do epilacji na rynku polskim i zagranicznym. Trzy wiązki działające w jednej głowicy powodują, że możemy usunąć prawie wszystkie rodzaje włosów, oprócz siwych. Ogromna moc głowicy, moc urządzenia i oryginalne rozwiązania techniczne powodują, że Medilase Pro jest numerem jeden na tle laserów trójwiązkowych.

Zabieg depilacji laserowej Medilase Pro można wykonywać przez cały rok.

Laser do usuwania owłosienia Medilase Pro posiada optymalnie dobrany rozmiar głowicy, która w najbardziej efektywny sposób wykorzystuje wiązki lasera. Dodatkowo urządzenie dzięki specjalnemu systemowi chłodzenia pozwala dobrać odpowiednią temperaturę do różnych obszarów i fototypów skóry.

Obszary, które można poddać zabiegowi to:
  • pachy
  • bikini
  • nogi
  • ramiona
  • przedramiona
  • brzuch
  • plecy
  • klatka piersiowa
  • wąsik
  • broda
  • policzki
  • podbródek
  • szyja
Przeciwwskazania:
  • choroby skóry, takie jak bielactwo, łuszczyca, rybia łuska
  • infekcje wirusowe
  • leki przeciwzakrzepowe
  • skłonność do powstawania bliznowców
  • epilepsja
Częstość:

6–8 zabiegów co 4–6 tygodni, w zależności od partii ciała.